måndag 28 januari 2013

Hej älskade vänner.
Jag har lagt om min kost ett tag.
Det blev för mycket ur rensning av min kropp som jag inte kunde klara av.
Mådde för dåligt i bland så nu äter jag det som min kropp säger att jag behöver och det är varm mat.
Jag ätter mycket grönt och gör juicer och det är såå got och jag har lagt in kyckling.
Det som jag länktar efter är en var soppa med ett underbart bröd till men jag vett att min kropp inte tycker om vanligt bröd så jag få göra nött bröd.
Så jag kommer att bli 75%raw foodare men till sommaren då skal min kropp vara be räd till det.
Tänkte smyga in mera av den i maj månad då borde jag vara mer av väjt av kött ätta det och funnits annat som är som kött som kroppen behöver.
Märker av att huden blev så himla len och såg mycket renare ut när jag åt bara grönt jag får se vad som händer nu när jag läger in lite annat.
Jag får mixa i hopp något som passar min kropp.
 
Nä nu skal jag villa mig är trött i dag Kram till er 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hej! träffade hon tjejen som skall ev. öppna rawfood fik i östersund i går o hon sa att det är svårt för oss här i norden att äta enbart rawfood för klimatets skull, klart vi har ju inte direkt medelhavsvärme, så kanske därför du reagerar som du gör, o måste lägga in lite kött. m annars är du kanonduktig kram på dej anki

    SvaraRadera
  2. Så glad jag blir att höra det :)
    Trode att jag var konstig som inte kunde ätta 100% Raw food.
    Ja kroppen sade i från och nu har jag måt bra,har lagt in fisk också nu.
    Jag är så glad att du stöttar mig vännen :)
    Stor kram

    SvaraRadera