torsdag 24 januari 2013

Zucchini med pumpapesto mums glömde 7svarta oliver och 5 cocktailtomater.
men det lägger jag till nästa gång.
I går blev jag jätte dålig i magen och mådde illa så jag fick gå från jobbet samma sak hände föra veckan.
Jag tog mig hem men det var motigt när jag var så ilamående och magen gjorde ont.
Jag kände så på marknaden jag stod på i somras men det gick över på 10min och tur var ju det för hur lätt är det att packa i hopp allt och frakta hem om jag mår blääääää ;)
Tror att kroppen vill på peka något så jag gick och köpte en kyckling i går så det blev lugn och ro.
Så det verkar som den vill ha mycket grönsaker och fisk och kyckling :)
Något mer ropade den inte på som jag kände av?Jag får se vad den säger till mig i dag.
Skal snart till jobbet och i dag tar jag med mig ett stort leende och en stor sallad med advokado.
 
Nu på morgonen har jag suttit och tittat ut på hur morgonen har tittat fram det är så vackert med ett rosa skimmer.
Började fundera på vad jag vill och det som kom upp är att jag skal jobba med sönderstressade människor hos Försäkringskassan.
Så nu skal jag bli hel i mig själv och lära mig en massa hur jag kan sköta ett hälsohem eller vad det nu heter där människor kan komma och fina sig själva i en lugn miljö med djur och natur och bad i en trä tunna och sedan bad i sjön :)
De skal kunna skapa en framtids karta vad de vill få ut av sitt liv eller fundera på vad som gör dem lycklig?
Sedan  får de in föra mer av detta och arbeta bort det som kan stoppa dem i att nå till ett helare liv,för gör vi saker som vi tappar tid och rum då är det rätt för oss.
Det är min dröm att ha husen vid en sjö där det är lugnt och skönt och fåren kan beta fritt,men det går ju inte de skal ju vara in hägnade och där säger jag lycka till de är väldigt bra på att rymma har jag hört.
 
Nä nu skal jag göra mig klar för värden i dag med.
Kram till er alla goa vänner där ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar