onsdag 16 januari 2013

Älskade vän!
Jag blir så himla glad av dina kommentarer de stötar mig otroligt mycket skal du vetta.
Ett jätte tack i från hjärtat :).Du vet vem du är för det är bara du som skriver kommentarer till mig ;) TACK!
 
Ja kycklingen var värd behövd och den landade bra i magen men den var tyngre för kroppen helt klart,men så god slurp
 
I tisdags var jag på Core och det tog livet av mig :) känner fortfarande i magen.
Var med en vän och social fikade i går och jag skrattade och ojade mig samtidigt för att det kändes i magen och de stå mer skrattade jag för att jag tyckte det var såå tokigt.
Känner att jag får börja tränna mer på core för att bygga upp magmusklerna.
Har inte varit så offta på gymmet nu men det kommer när jag är mogen för det.
Jag gör annat under tiden.
 
I dag har jag simmat och bastat och inpackat håret och skrubbat kroppen,det var så skönt och denna gången tog jag med mig vatten in i bastun så att jag kunde dricka så jag inte skulle svimma av ut matning.
 
Så nu är jag snart på väg till jobbet med nya tag har varit hemma 2dagar och tagit hand om mig själv på bästa sätt.
För ingen annan gör det åt mig och det är jag som behöver se till att jag har det bra.
Och det jag gör är att se på hur jag tänker och vad jag ätter och vilka vänner jag har runt mig och andra kontakter och vad som tar energi av mig skal bort från mitt liv och in med positiva saker.
Det är det jag jobbar med nu och igår träffade jag 2st skållade vänner som jag av slutade med igår.in såg att jag hade utvecklats i från dem och de körde sitt reas med att inte ta hand om sig själv och jag kan inte hjälpa dem med det längre.
Nu vill jag ta hand om MIG själv och inte anndra,jag kanske är hård men någon gång behöver jag börja och det är nu :)
 
Skal börja med boken nu på måndag i 3v det skal bli kul.
Det är lättare matlagning en det jag ätter nu för de 2 första veckorna så är det bara frukt och grönt som gäller och inget annat,så det blir att mixa och dricka m,m.
Jag vill att livet skal var lätt varför krångla till saker när det går göra på ett lättare sätt.
 
Stor kram till er goa vänner :)
Ha en under bar dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar