söndag 20 januari 2013

Hej älskade vänner :)
Då var det måndagmorgon och nya tag.
Jag beställde en youa kitt och det kom nu i fredags.
Insåg att yougan krockade med medicin yougan så då tänkte jag att då kan jag göra det hemma på morgonen innan jag går till jobbet.
Det blir en underbar start på dagen.
Men en sak  jag inte förstår är hur får en youga matta få plats i ett litten paket som är H24cm L35cm D7cm??????? Tydligen fick den plats,skal bli kul och se hur den ser ut när jag väcklar ut den ;)
 
I dag skal jag införa gymet efter jobbet och på fredagarna på så sätt blir det 2gg vecka.
Få känna efter vad min kropp känner nu när jag börjar 3veckors kurren ur boken.
 
Här är det kalt och snö i dag och det är ljuvligt skönt, får klä på mig rejält när jag går till jobbet.
 
Ha en underbar dag kram på er

2 kommentarer:

  1. Du är verkligen på gång må jag säga, yogamatta, rawfood, ja du kommer må som en prinsessa framöver. Yoga är bra både för de inte o yttre,. Duktig du så kämpa =. och så intressant o se all maten, ser mycket gott o aptitligt ut.
    ha en kanondag o kram på dej anki

    SvaraRadera
  2. Jag har bara provat yoga ett pargånger och då gick det inte så bra.
    Vad glad jag blir att du säger det Anki :) Ja ibland är det motigt men jag fortsätter för annars blir det inga för ändtingar.
    Stor kram och ha en under bar dag du med.

    SvaraRadera