torsdag 3 januari 2013

Nu är det min 3dag med Raw Food och jag må säga att det känns bara bra.Här är en chokladboll som jag har hittat på alldeles skälv till mellis.
Gjord av kokosfet, havregryn,honung,vanilin äkta brun, blev supper goda :) nästa gång skal jag ta i apelsin så det blir choklad med apelsin smak.
 
Men jag behöver se mer på vad jag skal tillaga till middagarna för nu har jag ätit falafel i 2dagar och börjar bli less på att äta samma.
Inte för att de är äckliga de är otroligt goda men jag vill ha en förnyelse.
Jag skal se om jag hittar något annat smarigt att göra till middag nu.
Det kanske blir en soppa skal se vad jag har hemma.


Det fick blev en avokado soppa :) kall förstås får inte bli varmare än 40grader över det så försviner allt det nyttiga.
Nä nu skal jag ät ta min soppa och ha det bra.
Ha det så bra där ute :)

3 kommentarer:

  1. Detta går ju på löpande band det, duktig du är,har du gjort falafera själv? o den där såsen lät intressant. Så spännande =)kram på dej anki

    SvaraRadera
  2. Hej! vad spännande m dessa godsaker, vad du är duktig jag väntar med spänning på fortsättning, kram anki

    SvaraRadera
  3. Tack! Ja jag har gjort dem själv.
    Hittade dem i en blogg och mycket annat småt och gott.
    Jag läger ut reseptet.Vad glad jag är att du stötar mig :)
    Kram

    SvaraRadera