onsdag 2 januari 2013

Nu är jag i gång med Raw Food och det är min andra dag.

Jag skulle sätta in bilder i går men jag fick problem med att lägga in bilder från min dator men nu så skal det ha ordnat sig :)
Det här är mina första Raw Food falafel med Tahinisås jätte gott blev det.
Jag gjorde så det skal räka till 5 mål.
Om någon är intresserad kan jag lägga in receptet.
Nu går jag efter recept som andra har gjort och senare kommer jag att göra egna ut svängningar.

I går blev jag jätte tröt zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz lade mig 20.00 fick distans healeng somnade och vaknade 3.31 gick på wc och lade mig igen och vaknade när klockan ringde 5.30.
Jag har inte sovit så länge på ett bra tag det kan bevisa att jag behöver villa nu när julen är över och börja ta hand om mig skälv.
Så i dag var jag på en skogs ut flykt kände mig som litten igen när jag gick där i skogen och skuttade mellan vatten pölarna :) såg en ekorre och hittade jätte fina stenar som jag tog med mig hem.

Önskar er alla en god fortsättning på detta året.
Har ni givit några nyårs löften?
Jag har en hel delsom jag lovade mig skälv men det som står först är att ät ta Raw Food i 90dagar :)
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar