lördag 2 februari 2013

I torsdags gjorde jag en kikärts gryta på morötter zuccini lök och mycket curry.
Det blev så gott och jag skal fortsäta göra vegetariska rätter.Jag tog och smakade på ett Marie kex i veckan och jag insåg att jag inte tyckte det var gott i huvudtaget så jag slängde det.
Semmlor där i mot är så himmelsk goda så det har slinka ner ett par stycken detta året men det var det värt.
Jag får träna desto mera för att bränna bort dem eller inte :)
I dag kommer en vän och skal giva mig en behandling till som föra gången.
Kull jag fick 2st för 300:- det var inte illa :)
Det var så skönt jag ligger på en brits och hon maserar in en olja som min kropp behöver.
Först lyssnar hon på pulsen och sedan får hon in vad kroppen behöver, fråga mig inte hur hon gör det blir så bra av det.
Föra gången skulle jag bara vara tyst och känna in vad som hände,men vi kom på så mycket saker att göra så det blev inget av något som vi hade tänkt oss.
Så idag får vi skärpa oss hihih:)
 
Jag tänkte att jag skal gå och köpa mig en kött bit och se vad jag tycker om det?
Smör och grädde tycker jag inte om så mycket längre kände jag i går når jag gjorde fisken.
Så nu är det dags att prova mig fram jag tänkte göra en morots soppa och då tänkte jag att jag skulle byta ut grädden mot kokosmjölk i stället.
Nä nu måste jag springa till affären.
Jag får inte ätta något en timme innan så jag skal försöka få i mig något innan.
Kram till er och sköt om er skälva
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar