torsdag 10 januari 2013

Så här blev det med lila morötter.
Det ser ut som morötter blandat med rödbetor :)
Jag tog rikligt med sesamolja och örtsalt det blev så himla got.
 
så i dag skal jag och en vän åka och köpa 15Kg morötter,det borde ju räka ett tag ;)
 
 
I går social åt jag med en vän så det slank ner en räkmacka med en chailatte och en semla.
Det var sååå got och jag fick inget dåligt samvete efter.
För i dag är jag på banan igen.
Hon blev insperierad av raw food så hon kanske också börjar lite småt med det.
Det jag kände med går dagen var att den matten gjorde att jag kände mig tyngre i magen att det inte var lika behagligt som det gröna maten jag äter nu.
Så något lärde jag mig av det.
 
I dag skal jag se vad som inerhåler protein för det känns som min kropp vill ha mer av det.
Så här skal det pluggas så jag blir medveten om vad jag gör.
Skal se om det fins någon kurrs i närheten som jag kan gå.
 
Nä om en timme skal jag var på medicinsk youga det skal bli intressant och se vad det är för något.
Kram till er och tag hand om varandra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar