lördag 12 januari 2013

Tjoho nu har den kommit :)
Nu skal det plugga på och det skal bli så himla kul och spännande.
Har läst lite idag.
Det som jag har läst i dag har givit mig mer förstå hur jag skal göra för att ta hand om mig själv.
Boken heter ett lättare liv på tre veckor så den innehåller allt som jag behöver veta.
Skal göra en handlings lista till den 19jan när jag får pengar så skal jag in handla allt och börja med de tre veckorna.
Nu skal jag fortsäta som jag gör och göra recept från boken och förbereda mig tills det är dags för de tre veckorna.
 
Jag kommer att prova på core på tisdag och känna vad jag tycker om det.
Den medicinska yougan var fantastisk.
Lägger upp det på en sida här brevid så kan ni se vad det är och ni kan göra den om ni vill :)
Jag har beställt en yougamata och en bok om stresing i dag så kan jag börja med youga här hemma när jag har tid och lust.
 
Önskar er alla en fortsatt under bar dag.Och tack alla vänner som följer mig här jag blir så varm i hjärtat av allt ni skriver.
Tack.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar