måndag 18 februari 2013

Jag förstår inte vart tiden tar vägen.
  Skal se vad jag kan prioritera bort ur mitt liv så jag kan göra mer saker till marknaderna.

Tyvärr så har jag inte tagit några bilder av min mat som jag har ätit har glömt det.
Lägger upp en bild av en del av mitt sov rum i stället,jag älskar änglar och blommor.
Det som är jobbigt för mig när jag skal lägga in bilder från min kamera är att jag bara kan lägga in en bild i taget och sedan måste jag stänga av kameran och starta om.
Det är ju ok om det bara är en eller två bilder som skal läggas in men nu var det nog över 15st så jag gör det lite i taget tills alla bilder är inne.

Älskar att göra pulsisar nu känner jag och jag läser en ny bok som heter VAR DEN DU ÄR och förändra världen av DR.David Heer.
Det var länge sedan jag har fastnat för en bok på detta sätter så när jag är på jobbet så vill jag bara hem och fortsätta läsa och lära mig mer saker om mig själv som kommer upp :)
Vill ta ledigt i dag och bara liga och läsa hela dagen,men det är bara en önskan jag sal inte göra det.

I morgon skal jag ha sopp lunch med en vän så då skal jag göra champinjon soppa med hembakat bröd.
Lovar att jag skal ta kort i morgon ;)
Nu  lyser solen men i morse var det mullet det här kommer att blir en bra dag.
Nu skal jag ätta och sedan skal jag till jobbet och skyllta ett fönster.

Kram på er

1 kommentar:

  1. Hej! Ooo va gott m champinjonsoppa, o hembakt bröd, de vill vi ha recept på älskar att baka bröd själv o vill gärna ha nya recept.ha en bra dag och sköt om dej kram anki

    SvaraRadera