onsdag 13 februari 2013

Hejsan hejsan nu är jag här igen :)
Det har varit sååå mycket på g nu ett tag.
Jag har insett att tiden inte räcker till med allt jag vill göra och lite till.

Som sagt så har jag sluttat med raw food för att  jag blev så dålig och nu har jag ätit allt som jag har känt för och jag mår kanon igen.
Men det jag inser är att nu när jag svettas så luktar jag inte gott alls bläääääääää :(
Och det tycker jag är synd,så jag skal se om jag skal testa att ute sluta kött ett tag och  se om jag börjar lukta bättre.
Tänkte äta räkor,grönsaker,nötter och grönsaker,jag behöver äta upp alla mina nötter som jag har det blev en del när jag åt Raw food.
Så som det ser ut nu får jag göra min egen kokbok som fungerar för mig.

Snart skal jag till tand läkaren så nu skal jag ät ta 2ägg med örtsalt och så gjorde jag en giftig drink som jag inte har tagit kort på.
Men jag önskar alla en otrolig dag
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar