söndag 3 februari 2013

I dag är jag les :( skit skit skit.
Känns som att jag skiter i att ta hand om mig skälv och gå till baka till skit mat skit motion skit liv!!"!
Tror att jag är lite förbanad i dag när jag har tänkt tillbaks på mitt liv nu.
Kom på mig skälv att min telefon har varit tyst i dagar den sista som ringde var en man som hjälpte mig med datorn.
Annars var det över 2veckor sedan någon ringde till mig,funderar på vad jag gör för fel??????????
Bllalbla nä nu har jag klagat klart till baks till att skapa ett underbart liv som jag vill ha.
För jag har ett underbart liv det enda jag behöver göra är att se på det som har varit och göra något åt det.
Och det är inte så konstigt att telefonen är tyst jag har gallrat ur en hel del människor ur mitt mitt liv så jag skal hellre vara glad för att de som ringer är personer som bryrsig om mig.
 
Jag var med en vän i föra veckan och vi handlade tyg på skroten i kinna.
En av de få goa vänner jag har kvar tills döden skiljer oss åt ;)
Jag köpte tyg för 1400:- så nu kommer det att bli 3klänningar 1blus 1under kjol 2byxor och om det blir tyg kvar kommer det att bli något annat till.
 
 
Jag har varit in på inceafsweden ser att min försäljning inte går alls.
Skal tänka om och göra nya saker för pulsisar verkar vara ute nu.
Så det får bli änglar och kaniner och lite till.
Får ryka upp mig med det nu när det börjar bli ljusare ute.
och giva människor fler visit kort jag har över 1000 st så det var väl den om folk inte skal hitta dit till min butik :)
Ja det är en sak som jag vill för ändra till det bättre och att jag vill gå ner i vikt,gå på youga,promenader,basta mera är  bra för ut rensningen och ätta bra mat så jag bli den där fräs sa 50 åringen.
 Men det gör ju inget att jag kan bli en fräs 46 åring i stället;) ja så får det bli.
Nä då är det dags att ta tag i saker och nu på studs skal in med frukost och sedan är det bara att köra järnet.
 
Stor härlig kram jo jag ätter jätte mycket grönsaker så jag har inte slarvar så mycket ;) och där i mellan en semmla slurp ;)
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hej! ja livet är inte lätt alla gånger en ständig kamp, m det är till för att utvecklas annars skulle vi stå o stampa på samma plats o det var inte meningen m livet. skitdagar är till för att upskatta bra dagar, O du får gärna ringa om du vill ut m lite skit el. bara prata en stund om allmänt. M du gör en otrolig resa o inte konstigt att det blir lite rulijans i huvudet emellanåt kram o ha en bra dag Anki också en vän för livet fast lite längre bort =)

    SvaraRadera
  2. vad dina ord värmde mitt hjärta jag blev alldeles varm och skön.
    Tack så mycket vännen.
    Ja långt bort men nära ändå och för hela livet.
    Ja jag ringer om det blir för jävligt men det gick fort över :)
    Har inte tänkt att det är en kamp men du har rätt det är det vi lär oss av.
    Min ressa skal fortsätta och det är sååå spänande.
    Ha en underbar dag vännen så hörs vi Kram

    SvaraRadera