onsdag 27 februari 2013

Här är champinjons soppan jag gjorde föra onsdagen.
Den blev så god :).
Veckan har bara runnit i väg och jag har stickat pulsvärmare hela dagarna när tiden finns.
I dag var jag in på en jätte fin butik som heter Röda stugan jag har sålt mina pulsvärmare där men nu skal hon stänga så jag hämtade dem i dag.
Det som hände var att Kungsbacka nytt var där och fick syn på mina pulsvärmare och nu vill de göra en artikel om mig :) det är lässkit och roligt sam tidigt.
In ser att jag får ta kort på mina nya pulsisar och lägga in på ince af sweden så det kommer in något nytt om de skriver hur människor skal hitta mig.
Skärpning skärpning Ince kände jag nu ;).

Annars så simmar jag och tar snabba promenader och ciballar och yougar.
Nä nu skal jag göra pulsisar så det blir en del till april när jag skal stå på marknaden.
Kram till alla goa vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar