lördag 17 januari 2009

Nere.

Här brukar jag gå till efter mina promenader.
Sätta mig ner och bara vara en stund.
Jag har känt mig nere ett tag nu, det är därför jag inte har orkat bloggat.
Jag har känt mig ensam och tröstlös som om själen varit bedövad.
Det är inte nyttigt att bara vara hemma och inte prata eller träffa människor, jag tror det är 2veckor sedan jag fikade med min väninna.
Men nu är jag till baks och nu önskar jag bara att det ska bli måndag, så jag kan köpa mitt tränings kort och köra igång.
Ska börja arbets träning 27/01 det ska bli såååååå skönt.
kram.

1 kommentar:

  1. Hej, jag följde spåren som visade att du länkade till mig. En får tacka för det! Jag länkar tillbaka.

    Jag får ge en lyckospark på din resa mot ett lättare och friskare dig. Det är inte alltid en lätt resa, men när man kommit dit man ville komma så är det värt allt.

    Ha det gott, och ta hand om dig!

    SvaraRadera