fredag 2 januari 2009

En hemsk upplevelse

Den här bilden är det värsta jag har set av mig själv. Jag trodde inte mina ögon!!!!!!
Den här bilden tog min pojkvän på mig en dag, det var så hemsk bild att se, så att jag kände HEREGUD ÄR DET SÅ HÄR JAG SER UT och slet i mitt hår, vad ska jag göra? acceptera eller göra något åt det? Göra något bestämde jag och det jag har hittat är ansiksyouga, som jag ska börja med(se på höger sida om min text).
Sen om ett par månader får jag ta en bild och vissa OM det funkar.
Har inte lust eller råd att göra ett ingrep.
Nä detta var skrämande att se och skrattretande jag ser så förvånad ut.
Jag har tittat närmare på bilden nu och jag kom på om jag samtidigt gårner i vikt och följer Anna skippers program, så ska jag få ordning på vraket(det är så jag känner mig nu).
Jag har tittat in på hennes sida och hon ser så fräs ut så jag tänkte kan hon kan jag.
Jag åter kommer med bilder.
Nu ska jag ta frukost och ta mig en promenad, tror att promenader är bra för hudens upp byggnad.
Kram hörs i morgon om det inte händer något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar