lördag 10 januari 2009

Haka


Får jag presentera vår grannes katt.
Han brukar komma in till oss när hon inte är hemma.
Tyvärr får vi inte ha djur för vår hyresvärd :-(
Vi vill ha hund! men det får vi vänta med tills vi får eget hus och får råd med alla försäkringar till hunden.

I dag blåser det i knutarna här och är jätte mulet.
Så jag tänkte gå och mysa med morgonrock och sen göra en kropps pejling
Gjorde 50 sittaps i morse.


Jag tog de här bilderna samtidigt på min hals, som jag ser det så är det en för ändring i ena bilden, jag ser smalare ut? Vad tycker ni? ni får JÄTTE gärna lägga in en kommentar.

Jag känner mig lite förkyld, ont i halsen och näsan rinner. Jag ska göra stark mat som bränner bort bakterierna.
När jag bode i Stockholm då brukade jag gå till ett kebab hak och äta så starkt mat som möjligt sen nästa dag var jag frisk. Synd att vi inte har det här i Åsa :-(

Nu ska jag ätta frukost och sen bara vara och bli frisk.
kram/Ince.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar