fredag 11 december 2009

Fredag:)

Ja ha då var det fredag igen.
Det känns bra i dag känner mig inte så bitter.
Jag hade tänkt bli ser bo men som bostads köerna ser ut nu så får jag väl gilla läget(Har ingen större lust) men men om ett par år så.
Om vi inte vinner på postmiljonären:)
Jag ska med en vän på en loppis i helgen:)
Det finns hopp HURRA. det ska bli så roligt.
Det finns vänner o bekanta.border="0" alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5413963973881941458" />
I dag har jag försökt göra julfint men jag har inte kommit så ång men jag är jätte glad att jag har helgen på mig.
Nä nu ska jag gör ett försök att göra den anndra bloggen mer attraktiv
Men hur ska jag göra det när jag ej tycker om den?
Jo!!!Jag gör den för min egen skull och inte för att andra ska tycka om den hurra jag hoppas att det kommer att gå vägen.
Hej då värden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar