onsdag 30 december 2009

Bingo lotto!

Jag har gjort langos ur en bok som jag har köpte och så här blev resultatet. Supper goda med gott samvete.
Ska spela bingolotto i kväll, det var ett tag sedan jag gjort så det ska bli kull.

Det tar 5 minuter för min dator att lada ner en bild till min blog.
Jag önskar att den kunde gå fortare, det känns som att livet bara rinner i väg vid datorn och snart börjar bingo lotto.
Jag önskar att jag van något.
Gud vad jag känner mig bitter och låtter bitter.
Jag får ta mig i kragen och börja göra något trevligt av mitt liv, det går så fort i allafal o plötsligt så är det över.
Ska se över vad jag blir glad och lycklig av.
Nu tar jag det bara lugnt och det är nog ok det med,men om jag inte gör en insats i att det ska hända något så kommer det inte att ramla ner på mig.
Nu börjar bingon.
Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar