tisdag 29 december 2009

En ny gammal bok.

Jag köpte denna bok för 3 år sedan, men jag har aldrig tagit mig tid att läsa den eller lust.
I bland tror jag att jag är intresserad och motiverad, men det brukar inte vara så för det mesta.
Men nu i jul har jag läst i boken och insett att jag har ett socker beroende att ta tag i.
Jag vet ej hur det ska gå men jag ska verkligen göra en jätte ansträngning och om det inte går får jag söka hjälp.
Jag vill så gärna klara det och jag behöver verkligen gå ner i vikt.
Jag har till och med drömt att jag hade gått ner och att mina byxor var jätte stora, det var en sådan skön känsla
Jag har skafat böcker om LCHF Low Carb High Fat, jag är inte så in satt i dem ännu men jag har börjat göra matt ur dem och det är så gott. mmmmmmmgott.
Nu ska jag sova det har varit en jobbig dag i dag med allt oreda som blir i ett hem och det ska städas, tyvärr så görs inte arbetet av sig själv(Önskade det i bland:) )
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar