onsdag 9 december 2009

Blä Blä.

Ja ha då var det en dag till i mitt liv som jag inte är nöjd över.
Jag undrar när jag ska bli nöjd?
Kommer jag någonsin att bli det?
Kommer jag någonsin trivas i mitt egna sällskap, en enda dag och känna att det är ok?
Hur ska jag göra för att tycka om mig själv, som jag är här och nu?

Ja herregud vad jag kommer att jobba med mig själv fram över, med mig själv och alla tankar som bara snurrar runt i mitt huvud.
Ja ja! det är väl så det ska vara att ha Aspberger att allt ska skumparunt hit och ditt,som en bilfärd på dålig väg mellan Backe och Strömsund:)
Nä nu ska jag sätta mig och kräkas på livet ett tag till och göra ett in lägg på min andra blog, som jag tycker är skit!!!!!!!!
Varför jag tycker det? Det är för att det är inga som giver mig kommentarer på mina in lägg, så jag undrar vad jag egentligen pysslar med?
Jo jag vett jag vill ha bekräftelse på att jag finns och gör fina saker som människor ska bli glada över.
Men det känns som att vemska göra mig glad?
Eller kräver jag förmycket?
Har människor för mycket att göra i sina liv?
Hjälp!!!!Det är några som har ett liv där ute!!!!!!! Vaaooo!!!! Undrar hur de gör jag saknar det så!!
Nä nu har jag klagat klart.
Kramisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar