tisdag 30 december 2008

vikt

Det här är jag!

Jag tänkte att jag skulle göra en lista på vad jag ska göra till det nya året.
1.Träna
2.Äta bra och rätt.
3.Mer harmoni och kognitivt tänkande.
4.Rutiner.
5.Sova mer om det går.

Ja då var listan klar och jag känner mig nöjd. Vet inte om jag ska hålla mig till Gi metoden eller Anna Skipper.
Ska grunna och se om det är någon likhet mellan dem.
Jag gjorde Aktins och då gick jag ner 13kg.
Vi får se, jag ska läsa och studera i dag så berättar jag i morgon, det är kanske någon som har ett förslag? Då får ni jätte gärna skriva en rad till mig.


JAG ÖNSKAR ER ALLA ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!!


Ja, det var allt som jag kunde komma på just nu. Jag måste säga att det inte har gått så bra då jag tog ett litet återfall i går, åt sista chokladen som fanns och så hade jag ju SÅ ont i mina knän så jag visste inte vad jag skulle göra ,så det blev ingen städning eller promenad (som synes är jag ibland även "ganska" duktig på ursäkter).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar