måndag 29 december 2008

Trött zzzzzzzz.


Jag måste säga att jag känner mig lite splittrad av allt tränande och hur jag ska äta och inte äta, Vilken träning som passar eller ej, vilken diet jag ska testa och se vad som passar mig.

I går gick det inte så bra. Min pojkvän bjöd mig på en hamburgare och jag skulle vara duktig bara ta köttet och salladen, men han missförstod mig och tog hela menyn, jag tog bara hamburgaren, pommesfrites fick han äta HELT SJÄLV.
Jag har fått jätte ont i mina knän, så jag funderar på att cykla som motion.
Jag hade tänkt att jag skulle gå en mil i dag men det säger knäna stopp till.
Nä, nu ska jag lägga mig ett tag för jag är så trött, sen ska jag upp och städa huset och tvätta. Det har jag fått för mig bränner kalorier.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar