tisdag 16 april 2013

I dag har det verkligen varit vår i luften och fåglarna har kvittrat så vackert.

Jag har läste en bok som heter, var den du är och förändra världen av Dr.Dain Heer.
Den var så bra och givande så jag skal läsa om den och fortsätta lära mig utav denna underbar bok.
Något jag skal fortsätta lära mig är att det krävs övning för att veta vad min kropp önskar.
Det kräver övning för att komma ihåg att fråga min kropp.
Det är lätta att bara köra på som vanligt utan att tänka sig för och det är mer i livet som jag också behöver ställa frågor till mig själv för att vetta vart jag är på vägg :)
och nu känner min kropp att den vill gå och lägga sig efter en underbar dag.

Kram till alla underbara människor som har hittat hit.

1 kommentar:

  1. Hej! haft datakrach o knappt varit på internet dom senaste veckorna m nu har jag införskaffat en ny, så livet kommer åter igen, M mässan var trevlig i övrigt? fast de inte vart specillt såld? kan ju va schysst o ha lite på lager och att kanske lägga ut på försäljning på din sida. Tiden går så fort och veckorna bara rullar iväg. Det är som en bäck här utanför med allt vatten som rinner över gården av all snösmältning jäkla skitigt och eländigt m man får se de att snart är det vår skönt :) ha en bra dag och sköt om dej kram Anki

    SvaraRadera