onsdag 20 mars 2013

Idag har jag varit ledig och jobbat men hand smycken.

I förgår berättade jag på jobbet att jag kände att jag var färdig där och att jag är på väg till ett nytt jobb, jag skal gå och fråga på ett bageri hade jag tänkt mig.
Det är många tankar som har cirkulerat i dag och hittat rätt äntligen :)

För första gången på mycket länge har jag varit ledsen på en vän och nu menar jag en vän ingen bekant som kommer och går.
Jag försökte bearbeta mina känslor över det som har hänt igår trodde jag  men i natt vaknade jag av att jag grät av förtvivlan och kudden var blöt känslan var hemsk när jag vaknade.
Nu försöker jag förstå vad jag skulle lära mig av detta? och det enda jag ser av det hela är att jag får tänka  om när det händer och inte vara så orolig för andra och att jag inte vill upp leva denna känsla igen.
Så nästa gång om det händer, skal jag känna på känslan och göra något annat av den för det har jag gjort så många gånger för.
Och på så sätt mår ja ju mycket bättre och känner lätthet i stället för förtvivlan. Ja så skal jag göra :) trallalla.
Men i bland är det svårt att dra ut tagar som sitter långt in de behöver läckas ut.

Nä nu är det slut klagat och nya tag.
Skal gå och lägga mig och läsa en god bok :)
Kram på er.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar