måndag 30 juli 2012

Så himla mycket det är att göra till en marknad,har jobbat hela veckan med änglar pulsvärmare och hattar.
Det är ett plus att jag tycker att det är kul :) 
Tänkte jobba häcken av mig denna veckan och ta en paus nästa vecka med allt med handarbete och lägga tid på träning och själv insikter :) 
Behöver se över vad som blockerar mig och att nå minna drömmar hur jag skal göra för att nå till dem.
Vad jag behöver göra och vart jag behöver be om hjälp.
Skal jag köpa ett hus på landet där jag kan ta hand om sönder stressade människor.
Då behöver jag ett kapital och det får jag klura på :) det löser sig på något sätt. 
Manen i mitt liv som jag inte har hittat kan ju ha hus :)

Nä nu skal jag fortsätta så jag blir klar tills på torsdag då skal jag stå på marknad här i Kungsbacka.
Kram på er :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar