söndag 22 juli 2012

Godmorgon:) Kom på mig själv i dag att jag har rensat ur så mycket ur min vänskaps krets så det är inte så många kvar och jag tycker det är skönt. För varför skal jag vara men människor som inte giver någon utveckling för mig och för dem själva.Så då är det bättre att ha vänner som till för en lärdom och jag till dem.Människor förändras och det gör jag med. För hade jag som vana att klamra mig fast vi personer för att jag var rädd för ensamheten kändes som jag höll på att kvävas och mådde dåligt av min ensamhet.Nu njuter jag av den och ser in i mig själv och undrar vad jag vill med mitt liv och vad jag kan fylla den med.Så då är det bättre att ha vänner som till för en lärdom och jag till dem.Människor förändras och det gör jag med.,
Min dröm är 1.Hus på landet 2.Ha en kärleks ful man vid min sida. 3.Jag arbetar med människor att finna sig själva och läka sig själv på bästa set. 4.Ha tillit till mig själv att minna önskningar slår in :) Önskar er alla er under bar dag. Nu skal jag fortsätta skapa mitt liv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar