torsdag 2 juni 2011

Älska mig själv? Ja tack :)

Jag är så lycklig :)
Nu igen!
Ja nu har jag hittat Birkan Tore som jag funderar på att gå kurs hos.
Han är medium och healing.
Jätte bra och läskigt tycker jag nog?????hemmmm jo lite.
Tänk att han också tyckt att han har varit tjock stor näsa m.m.
Jag som trodde han var helt fel fri(med det menar jag) att han har älskat sig själv hela livet med sina brister och fel.
Jag har lagt ut en film på sidan som jag har lysnatt på.
Är osäker på min engelska men det som jag tog till mitt hjärta var att ställa sig framför spegeln och säga att jag älskar mig:)
Så nu ska jag ställa mig vid spegeln så ofta jag kan och titta mig djupt i ögonen och säga jag älskar dig ince :)
Tills jag tror det av hela mitt hjärta.
Jag undrar om det finns ett beroende som heter korvoman?
Funderar på att bli veg?
Tycker inte om att djur slaktas och finns till för att vi ska bli mätta.
De kan ju ha lust att må bra och skuta runt och dö som vi.
Men vissa djur har det inte bra, de blir stressade och ligger i sin egen avföring m.m
Det är därför jag funderar på att göra en insats för djurens rätter heter.
Jag vet inte det är bara en massa tankar och funderingar.
Nä nu ska jag äta lever gryta,mottsägelse fult men jag ska tömma frysen och sedan giva det en skans.
Stor kram till alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar