lördag 9 april 2011

Kärlek:)

Det här är en bild som jag tog för 4 månader sedan och jag ser ut som en skogsarbetande kvinna.
Nu är det för ändringar på gång.
Har gått ner 2.3kg denna veckan hurra vad jag är bra.
Jag ska ta och bry mig mer om hur jag ser ut och vilka kläder jag trivs i.
Jag har funnit kärleken till mig själv:)
Jag kan inte förstå vad jag har gjort tidigare med mig själv?
Tröst ätit och tyckt synd om mig själv!
Men gud det är ju prisses det jag har gjort att inte tro på mig själv att jag kan förändras.
Att jag inte har tagit mig ur det fören nu.(Bättre sen än aldrig)

Ska ta fram mina rullskriskor och in handla nya jogging skor.
Vill verkligen jogga jag älskar rytmen på andningen och hjärtas rytm.
Ska kunna börja jogga till jobbet :)
Nä nu ska jag ta mig en snabb promenad och bränna fet:) sedan hem och äta en under bar frukost.
Stor kram till er alla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar