onsdag 20 april 2011

Ett steg i taget.

Nu är jag på väg åt rätt hål i mitt liv och vikt:)
Det är så skönt och lätt på något besynnerligt sätt som Ernst skulle säga.
Men jag skal göra något med min hängande mage som liksom inte hänger med mig?
Ska köra magträning så ska jag se vad som händer. Jag har köpt jogging skor som jag skal inviga i påsk:)
Så jag får hoppas att magen inte slår mig i ansiktet när jag springer.hihih
Det ska bli så roligt att äntligen kunna röra på mig så jag snart kan vara i hamn med mig själ och kropp.
Så jag tar ett steg i taget och glida framåt mot en ny under bar horisont och se vart jag hamnar.
Jag skal le hela vägen och sedan skal jag vara stolt över mig själv att jag klarade det.
Kram till alla under bara människor som hittar hit till mig:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar