måndag 28 juni 2010

Vem är jag?

Oj! Jag har ingen aning!
Har börjat läsa en bok som hetter GUIDEN I HELVETET. Av Gunilla Brattberg som själv har Asperger syndrom.
En sak som jag började skratta åt var en kvinna som satt hos sin läkare.
Hon frågade sin läkare.
Jag är så väldigt ensam vill doktorn vara snäll och skriva ut en vän till mig?
Den var så glass klar för mig,för det är verkligen så jag känner.
Men jag har 1 vän som tar mig för den jag är och vett vem jag är o stöttar mig i vått och torrt.
Synd bara att hon bor så långt i från mig,men jag jobbar på att fina människor som jag trivs med det finns en till kom jag jobbar med att komma närmare band till.
Här är boken som har öppnat en ny värd för mig.
Jag får nog arbeta med dena fråga vem jag är hela mitt liv så det är bara att börja ressan i mig själv och böka runt i alla vrån.
Nu skal jag äta litte och sen ska jag lässa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar