tisdag 8 juni 2010

En dag i sänder borde jag vara bra på?



Nu har ska jag fundera på fråga 2.
Vad jag är bra på.

Jag är bra på att backa.

Jag är bra på att handarbeta,det gör min lugn.

Jag är bra på att arbeta med jag vill göra.

Jag är bra på att färga garn.

Jag är bra på att vissa hur andra skal sticka eller virka.

Jag är bra på att inspirera folk att göra något i sina liv.

Jag är bra på att laga mat.

Jag är bra på att rusta upp gamla saker och de får nytt liv.

Jag är bra på att skjuta

Jag är bra på att vara envis.

Nu orkar ja inte skriva mer!
Men det jag ser av det jag har skrivit.
Så skal jag håla kurer i handvärk i en litten grupp,på 5-6st då hinner jag vara till nytta till alla.
Då är det bara mitt självförtroende jag behöver arbeta med.
Ojoj och hur gör jag det????????????????.
Jag har en bokhyla ful med böcker så det blir den här bocken jag skal träna med.

Det är lika bra att jag gör det på engång.
Kram tiller alla som tittar in hoss mig:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar