fredag 17 april 2009

Lördag.

Hej!
Insåg att det är evig hetter sedan jag var inne och skrevnågot.
I går städade jag huset och i dag ska jag göra det samma.
Det blir en hel del dam när jag handarbetar med mina garn er och tyger.
Jag dammade och dammade och det tog aldrig slut,näsan blev ful av dam och den kände sig alldeles tjock.
Jag får göra ett experiment att vara i ett rum med mina garn er, så får jag se om det blir mindre damm i andra delar av huset.

I dag är det öppet hus på Löftadalensfolkhögskola. Jag ska ditt en snabbis.
Sen ska jag och min pojkvän e,v in till Kungsbacka och se Caroline af uggla.
Sen hem och städa
Jag ska ta mig en morgonpromenad nu det var ett tag sedan jag gjorde det, har känt mig litte ledsen och litten.
Många känslor att hanterat, det har inte gått så bra men nu är jag på rätt väg igen och det känns jäkligt skönt.
Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar