torsdag 30 april 2009

Första maj.

Jag vett inte men det är något fel på min våg?
Jag vägde mig i morse och det jag såg med förskräckelse, var att jag hade gått upp jätte mycket det var så pass mycket så jag vågar inte berätta det(fören på måndag)
Jag ska ta och prioritera i mitt liv nu att vikten skal ner för min egen hälsa skull och att jag ska kunna komma in i de kläder jag vill ha,utan att inse att jag är för stor här och där.
Jag ska jobba i trädgården och det är jätte bra motion att gräva.
Jag tänkte inte göra något land hade jag tänkt mig men ser det ut så här så ska jag bränna kalorier.
Jag komihåg när jag var litten så sprang jag runt överallt och satt inte still och då var jag smal.(ingen knubbsäl)
Lite trisst att bli vuxen och hitta på en massa måsten som måste göras i stillasittande lägen.
Jag var brevbäraren en tid och då fick jag kondis och vikten var supper bra för min kropp och skogsarbetare har jag varit och då bränner jag fett så jag var brun och smärt.
Nää jag vill ha till baks mig själv så got det nu går känner jag, så nu ska jag ta mig en morgon promenad och sen skal det grävas.
Kanske ska börja fota min mat?
Har varit in på andras blogger och de har värkligen ansträngt sig med upplagt vackra bilder på det de ätter.
Jag börjar med det i morgon.
Kram och ha en skön dag, nu ska jag ut och svettas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar