söndag 8 mars 2009

måndag.

Jag har tappat min kämparglöd för ett tag nu.
Jag vett inte hur jag ska finna den igen? Men det är nog så att det är bara att bita i hopp och göra mitt bästa av situationen.
Ska prova på positivt tänkande.

Från början på min blog skrev jag om att starta upp en grupp som skulle motionera tillsammans, men det har inte blivit någon grupp alls, det har inte blivit något allas av något egentligen.
Jag sätter för höga krav och sen rasar alltihop som ett kort hus.
Har funderat lite på min barn dom och det som kom upp var inte kul.
Jag bode hoss farmor som sa att jag inte kunde någonting när jag försökte göra saker,t,e,x som att diska.
Jag förstår nu var jag har fått den inställningen i från.
Så nu ska jag ta och klappa mig själv på axel när jag gör något bra av min vikt nergång.

Ska i väg till gymmet nu.
Ska ta och ha tåla mod mot mig själv nu och ta ett steg i taget.
Så kan den här resan nog bli bra.
Insåg nys att ska jag hinna bloga, så får jag stiga upp 4.30 på morgonen för att hinna sitta i lugn och ro.
Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar