tisdag 14 maj 2013

Hej älskade vänner som har hittat hit.
Jag tror det i alla fall?
Har inte någon räknare som jag förstå mig på vist har jag en som visar sidovisningar men den blir jag inte klok på.
Så egentligen vet jag inte om det är en kotte som läser det jag skriver.
Det viktigaste är att  skriver till mig själv för min egen utveckling att jag sedan kan gå till baka  in och se om det som har sket och inte sket.

I dag skal jag till abf på mötte och söka jobb på coop för arbettsträning.
Har börjat meditera på morgonen äntligen mer av det.

Jag ha också av bockat  mötet med manen i helgen för att min mag känslan sa det.
Jag fick upp en obehaglig känsla och det behöver jag träna på att ta den på alvar.
Så jag inte hamnar i trubbel som jag brukar göra när jag inte lyssnar på den.
Har insett att folk utnyttjar min god het och att jag är för snäll för att sätta gränser på hur långt jag låter människor utnyttjar mig.

Ja det var det jag ville förmedla för mig skälv i dag och att jag nu skal ta hand om mig på bästa tänkbara sätt för att bli 100% hel igen som jag var när jag föddes och inte gått igenom livet som har gjort om  mig till ok ändlighet.
Jag har varit en ler klump som andra har modellerat till för att de vill att jag skal vara på ett sätt som passar dem, inte så som jag skälv har velat va.
Nu menar jag att jag behöver inte göra illa folk för att vara mig skälv det kan bli så när man förändras som person.
Det har hänt nu folk tycker jag är konstig och de har försvunnit ur mitt liv.
Gud nu förstår jag vissa saker av mitt liv, när jag har varit mig själv så har vissa människor blivit upprörda av mig och försökt sätta mig på plats utan resultat och de är då de har börjat misshandlat mig fysiskt och psykiskt aj den insikten gjorde ont.
Skal lära mig att gå igen och se med nyfiken het vad som gör mig glad och trygg.
Dags att ta hand om mitt inre barn och ta henne i handen och leda henne rätt.
Upp med hakan och se dig skälv för den du en gång har varit.
Skit vad luddigt det där lätt :) fniss fniss men det känns got i magen.

Kram

2 kommentarer:

  1. Hej! jag läser och försöker skicka en lite kommentar då o då. Du gör helt rätt gå på din magkänsla och bitarna kommer falla på plats. Kul m en ny arbetsträning, det är ju också mycket lärorik nya uppgifter och människor, man blir bara klokare och visare och mer lärdom och det kan man aldrig få för mycket av, man blir aldrig fullärd Ha en bra dag och sköt om dej käre vän kram Anki

    SvaraRadera
  2. Tack älskade vän :) du är så klok med dina ord till mig.
    Det är klart att du inte skal känna dig tvingad att skriva till mig.
    Gör det när det känns rätt för dig inte mig.
    Ja minna bitar har äntligen hamnat rätt.
    Ha en underbar dag du med älskade vän <3

    SvaraRadera