onsdag 17 november 2010

Gym/Sim

Nu har jag varit och tittat på vårat gym.
Jag blev jätte förvånad det hade byggt om så det var dubelt så stort och de gamla maskinerna var nästan utbyta,finns några få kvar.
Det kostar bara 259 per månad på autogiro om jag tar ett årskort och den inventeringen med mig själv är själv klart!
I det kortet ingår det gym,bad,spinning,core,pump,pilates,zumba,Functional challenge,vattengympa,box,yoga och litte till:)
Så nu ska jag vänta på besked från Fk om jag får mitt bostads tilläg.
Eller annars får jag sälja saker nu innan julen så jag får ihop en skaplig summa så jag klarar mig:)Ingen som vill köpa en pulsvärmare? Actic hetter stället jag har varit på och tittat.
Nu ska jag ta och läsa dagstidningen och göra pulsvärmare.
Önskar er en bra dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar