torsdag 16 maj 2013

Nu är jag på vägg :)

Går dagen gick lysande hos Abf .
Det sluttade med att jag fick en beställning av ett par döskalle pulsvärmare och att när jag har arbetat klart med mig själv till 100% så skal jag hålla föredrag på abf och fler distanser på hur de skal bemöta människor med ett dålt handikapp som ej syns.
Så nu är det bara att ta och sätta mig och börja skriva på en handbok till dem och mig själv hur det har varit och vad de behöver tänka på.
Skal börja skriva den som en själv biografi först och sedan ta stycken ur den som få bli en handbok.
Ja så får det bli :)
Då har jag en stor chans att se hur mitt liv har sett ut dessa åren sedan jag fick diagnosen aspberger.

Jag är så glad och lycklig att mina pussel bitar börjar passa ihop och att det som hände i går har gjort att det känns som att jag har blivit en annan person.
Det jag menar med det är att jag äntligen vett vart jag är på väg och hur jag skal kunna hjälpa andra människor.
att jag nu kan lägga bort alla måsten för att finna en lösning på vart jag är på väg och det har verkligen tagit musten ur mig.
Har tänkt och funderat såååå mycket tyckt och vänt på alla pussel bitar men jag fick dem aldrig att passa, fören nu äntligen :)
ÄNTLIGEN skal jag ta vara på varje sekund av mitt nya vackra liv och tacka för det gamla.

Jag tog en underbar skogs promenad i dag (tog denna bild som är längs upp på sidan) och denna gången tänkte jag att jag skulle slå bort alla tankar och bara känna in mag kännslan jag fick in i kroppen och jag må säga att det var något nytt för mig en ny upplevelse.
Nej kära vänner nu skal jag laga mig en underbar lunch.
Det ska bli fylld paprika med feta ost.
hej hej :)



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar