tisdag 21 maj 2013

Jag kom upp ur sängen i dag med och jag kan andas :)

Tänker på  dem som inte kan det Hmmm jag har vunnit en stor vinst som har en sådan tur att jag kan gå och andas utan värk.

Men jag har haft djävulsk värk i min själ och bara det kan göra att vi inte stiger upp och gräver ner oss i skälv ömkade själv ut plånade förintelse och planering av att av rätta sitt liv på bästa sätt.
Men jag har aldrig kommit på det med bästa sätt.
Jag har tänk men då behöver  någon ta hand om min döda kropp och hur kul skulle det vara för den personen, och så tänker jag på en vän som de fick skrapa upp för att kunna transportera bort.Han hade tjutit skalen av sig. :( Saknar honom han var en sådan underbar människa.
Så jag har överlåtit det till mina pojkvän er istället som har försökt så got det har kunnat men inte lyckats.
Tack gode gud för det det är som om att en skyddande hand har hjälpt mig att inte bli dödad och det är jag tacksam för nu i dag.
Annars har jag inte haft någon chans att leva det liv jag vill leva och njuta av det.
Så i dag skal jag hylla livet och bara njuta av den och tacka för det som den kommer till mig.
Kram till alla 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar