måndag 13 maj 2013

I bland funderar jag på varför gamla män blir intresserade av mig?
Vad är det för fel med män i min ålder?
Eller har jag missat något?
Är jag blind ;)
Ska träffa en ny vän i helgen och i dag frågade han om han fick håla min hand när han kom till Kungsbacka?
Först funderade jag om jag hade set rätt på det han skrev? Sedan kom en känsla av att bara säga åt honom att han kunde dra åt helvete och låta mig vara.
Kom in i ett själv försvar som har kunnat slutat illa, så jag tänkte om och gjorde något annat.
Om det har varit mitt gamla jag så skulle jag inte svara honom alls och av slutat våran relation.

Han är över 60år och jag vett att kärlekan har ingen ålders skillnad, men jag har inte sådana känslor för honom.
Talade om för honom hur jag kände, att jag följde min mag  känsla  nu och att jag gör det som känns bra för mig och ingen annan.
Har tänkt förmycket på andra och förlitte på mig skälv och om det är någon som skal håla min hand  så är det min pojkvän och ingen annan eller en väldigt god vän som känns som en bror.
Men jag tror inte att jag skulle håla honom i handen för det?
Han sa att det var ok fast han blev ledsen (men lägg av du kan inte bestämma över en annan människa tänkte jag).
Jag blir sååååååå less men jag ser det som en utmaning därför bad jag honom att inte dra åt helvete, för jag tror att det är så här nu skal ni få höra.
Att det här är ett gammalt invant mönster som jag följer som jag har tränat in och att jag nu har en otrolig möjlig het att bli av med den :)
Vet inte hur men på något besynnerligt sätt ska jag se och förstå vad jag sänder ut för signaler till äldre män.
Skal börja rikta in det på yngre män istället eller min blivande man som finns där ute någon stans :)
Måste skriva att den här manen är en väldigt snäll och hjärtlig person så om han hittar rätt kvinna så kommer hon att få det bra.
Han passade inte mig bara så var det med det.
Men han fick mig att inse saker om mina relationer med män så det var ju jätte bra att han skrev det han skrev till mig.
Annars hade ju jag fortsatt att gå runt och giva fel signaler helt enkelt och att det bara blivit jobbigt igen :)
Vilken tur jag har att han dök in i mitt liv.

Nu skiner solen och jag skal ta mig en promenad och av njuta värden.
Kram och tag hand om varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar