fredag 31 maj 2013

Gotland.
Nu äntligen har jag varit i Gotland.
Det var en upplevelse och insikt i mycket av mitt liv.
Det fans en sådan kraft där så jag var helt tagen och kroppen bara pulserade av energi.
Saknar den känslan och jag hoppas att jag finner den här i Kungsbacka med jag får söka för att finna.

Lärde mig att invanda mönster kan var svåra att se på ett annat sätt och att jag vill puta på människor att inse att de kan ha ett annat val i livet och ta ett annat spår som gör att de kan leva mer i frihet med det som har hänt.
Jag vet vad jag talar om för jag har varit där skälv för att finna ro i sig skälva och situationer som har skapats, så har jag bearbetat och insett att jag inte behöver ta på mig rollen på det som har hänt någon annan och jag behöver inte ta in någon annans upprördhet av vad som har hänt.
Men är jag inblandad så får jag se vad som hände och hur jag skal få det ur mitt liv, så det inte plockerar mig i min utveckling.

Kände att jag vill vara en rygg by spelare och tackla till dem lite som de får upp ögonen(fnittrar lite av den inre syn jag fick upp )
Vet att jag inte kan lyfta upp alla men några få borde ja nå. Så de kan få ett lättare och njutbarare liv.

Jag var på en chakra balansering det var det första jag gjorde när jag kom av båten.
Jag åkte med en vän och hon shoppade lite medans hon väntade på mig.
Det var så skönt och jag kände hur lätt jag blev när de kom i balans.
Jag var blockerad i 1,2,3 chakranen och det var en befrielse att bli upplåst igen.
Så nu blir det att träna på att inte bli blockerad igen.
Köpte salvia som renar och jag skal göra en fjädervippa som jag kan använda till att sprida röken runt mig så jag kan bli ren.
Jag köpte en kristallkula och det har jag aldrig jobbat med förut så det skal bli spännande att se vad det kommer att bli av det.
Ja min resa till Gotland hart givit mig en ny syn på livet och det är jag så tacksam över.
så nu är det dags att lära mig att leva i nuet i varje ögon bli som kommer så jag inte missar något.
För det jag har varit bra på är att alltid vara före min tid och planera för nästa steg jag skal ta och det är ju inte fel, men det jag kan göra med det, är att skriva ner det på ett papper så behöver jag inte tänka mer på det.
T,e,x ska på titta på ett nytt arbete på tisdag och då har jag skrivit upp var jag skal åka och vad jag behöver göra, sedan kan jag släppa det tills på tisdag när jag skal åka.

Ja det var det som har hänt mig sedan sist och mycket mer som jag inte har skrivit om.
Men det är min hemlighet :)
Nu skal jag gå och handla jord och göra i ordning min balkong så jag kan sitta o njuta av den i sommar.
Kram på er


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar